2009/12/31

Монголын шинэ үеийн утга зохиолын төлөөлөгчид

Он жилийн хэлхээс, одоо ирээдүйн хураангуй, цаг элэх тутам улам өнгө орох хэдхэн шүлэг үлдээх юмсан ...
Б. Ичинхорлоо

Бал эрсэн зөгий шиг, үгийн бал түүн олон оныг элээсэн минь зүүдэн мэтээ. Би хорвоод ирээд уджээ. Би хорвоогийн богино атлаа урт зайд “зугаацах” гэж шүлэг бичсэнгүй. Биенд буй тэнхээ, сэтгэлд буй гал, тархинд буй бодлоо шавхан тарчилж, аав ижийн минь, эх орондоо өгсөн Лхагвасүрэнг яруу найргийн төлөө үрлээ. Орчлонгийн муутай, сайнтай бүхий л юмс надад шүлэг өгсөн. Хорвоо надаас юугаа ч харамлаагүйд гялайна. Тэгэхээр би амьд, үхсэн аль ч үедээ, эхийн сүү, эцгийн хайр, ханийн үнэн, үр хүүхэд Монгол төрийн дор барагдашгүй өртэй билээ.

Б. Лхагвасүрэн

Энэ удаад миний бие "монголын шинэ үеийн утга зохиол"-н гол төлөөлөгчдийн зургийг слайдшоу хэлбэрээр бэлтгэн та бүхэндээ хүргэж байна. Таалан соёрхнуу!

No comments:

Post a Comment